El Programa Kiva es noticia en la televisión catalana. El pasado 2 de mayo de 2016 se emitió en el canal Super 3 –TV3 un especial antibullying, donde se presentó el Programa Kiva como un sistema para prevenir o parar el bullying en Europa. Se muestran situaciones de acoso, en las que se deduce que no está bien acosar, pero sí que lo es proteger a las víctimas, además de la importancia de no tener miedo a decirlo.

Se explica cómo en Finlandia se realizan clases Kiva a los 7, 10 y 13 años, pueden jugar a video juegos y pueden acceder a un buzón para explicar casos de abusos en los cuales se muestran situaciones de acoso que no se han de permitir. Por otra parte, siempre hay un profesor en el patio al que los niños pueden avisar en el momento en se dé alguna práctica de abuso.

Ver video completo: En el siguiente enlace

Versión en catalán

El Programa Kiva és notícia a la televisió catalana. El 2 de maig del 2016 es va emetre al canal Super3 –TV3 un especial antibullying, on es va presentar el Programa Kiva com un sistema per prevenir o aturar el bullying a Europa. Es mostren situacions d’assetjament, en què es dedueix que no està bé assetjar, però sí que ho és protegir les víctimes, a més de la importància de no tenir por de dir-ho.

S’explica com a Finlàndia es realitzen classes Kiva als 7, 10 i 13 anys, poden jugar a vídeo jocs i poden accedir a una bústia per a explicar casos d’abusos en els quals es mostren situacions d’assetjament que no s’han de permetre. D’altra banda, sempre hi ha un professor al pati al qual els nens poden avisar en el moment en es doni alguna pràctica d’abús.

Veure video complert: Al següent enllaç